OMNIVA SŪTĪŠANA 2.99€   |   ĀTRA PIEGĀDE   |   ATGRIEŠANA 14 DIENU LAIKĀ

Daudzpusīgs pievilkšanas stienis (ieteikumi, kā izvēlēties +3 noderīgi vingrinājumi)

Viens no vienkāršākajiem un ērtākajiem veidiem, kā uzsākt spēka treniņu, ir izdarīt to ar savu svaru. Kā? Piemēram, tam ir viens ārkārtīgi noderīgs rīks – pievilkšanas stienis.

 

Tas ir pieejams, viegli uzstādāms un ļauj veikt plašu dažādu vingrinājumu klāstu. Mēs esam sagatavojuši šo rakstu, lai iepazīstinātu ar pievilkšanas stieniem un to piedāvātajām vingrinājumu iespējām.

 

Pievilkšanas stienis


Kas ir pievilkšanās stienis un kāds ir tā mērķis?


Horizontāla metāla treniņu ierīce vingrošanai ar savu ķermeņu svaru, ko var uzstādīt, piemēram, durvju ailē vai virst tās. Jūs varat karāties uz pievilkšanās stieņa, veikt pievilkšanas.

 

Kam ir piemērots pievilkšanās stienis?

 

Pievilkšanās stienis ir ērts rīks visiem sporta entuziastiem neatkarīgi no vecuma, dzimuma vai meistarības līmeņa. Iesācējiem, kuri vēl nespēj pievelkties, tas piedāvā arī iespēju vienkārši karāties un izstiept muguru. Karāšanās palīdz pret muguras sāpēm un labi piemērota arī cilvēkiem, kuri strādā nekustīgā pozicijā.

 

Pievilkšanas stienis

Kādi ir pievilkšanās stieņi veidi?

 

Ir divi pievilkšanās stieņu veidi - pirmais ir metāla svira ar regulējamu garumu, kas tiek novietots durvju ailē. Tā kā durvju ailes cilvēku mājās ir ļoti dažāda platuma, veikalā Budopunkt šāda veida stiprinājumi ir pieejami arī divos dažādos izmēros.

 

To var stingri nostiprināt durvju atverē, lai nepaliktu paliekošas zīmes un nebūtu nepieciešamas skrūves vai āķi. Novietojot pievilkšanās stieni starp durvīm, vienkārši pagrieziet galus, līdz tie ir stingri piestiprināti pie sienas vai durvju ailes. Varat arī noņemt, pagriežot to tādā pašā veidā.

 

Otrā veida pievilkšanās stienis ir uzstādīts virs durvīm. No vienas puses, stienis balstās uz durvīm un, no otras puses, paša lietotāja ķermeņa svara. Tādējādi šādu pievilkšanās stieni notur spēku līdzsvars. Abu veidu pievilkšanās stienim parasti ir arī roku mīkstinātāji, kas izgatavoti no parastās gumijas vai putuplasta gumijas.

 

Pievilkšanas stienis

Ko meklēt, izvēloties pievilkšanās stieņi?

 

Svarīgākais, izvēloties pievilkšanās stieņi, ir zināt durvju ailes, kuru vēlaties izmantot, platumu. Tāpēc, pirms iegādājaties pievilkšanās stienu, noteikti nomēriet durvju atveri mājās un pārliecinieties par tās izmēru. Tādā verat izlemt, kurš pievilkšanās stienas veids un izmērs būtu piemērotākais. Tomēr, ja gadās, ka tiek iegādāts nepareizs stieņa izmērs, to var apmainīt Budopunkt, pamatojoties uz pirkuma čeku.

 

Kā vienmēr, skatieties produkta rokasgrāmatu. Ja iepakojumā ir iekļauti stiprinājumi, jāizpēta, vai tie ir jāizmanto vai var izmantot bez tiem. Stiprinājumi parasti nav nepieciešami, taču noteikti ir vērts tospārbaudīt. Turklāt iepriekš pārliecinieties, ka atbilstoša durvju aile vai cita vieta, kur vēlaties uzstādīt pievilkšanās stienu, noteikti izturēs šo slodzi. Parasti pievilkšanas stiena nestspēja ir ļoti laba, taču, piemēram, cilvēkiem, kuru svars pārsniedz 100 kg, pirms lietošanas ir arī jāpārbauda, vai sistēma var izturēt viņu svaru.

 

Pievilkšanas stienis

Kā izmantot pievilkšanās stieni?

 

Pievilkšanās ir diezgan grūts vingrinājums un prasa diezgan spēcīgu ķermeņa augšdaļu. Pirms sākt vingrojumus uz stieņa, lai novērstu muskuļu traumas, noteikti ir nepieciešama kārtīga iesildīšanās. Tāpat ikvienam, kuram ir bijusi trauma, pirms vingrinājumu uzsākšanas jākonsultējas ar ārstu vai fizioterapeitu.

 

Bez pievilkšanās var veikt arī ķermeņa muskuļu vingrinājumus, piemēram, trenēt vēdera muskuļus. Stieni var novietot ne tikai durvju atvēruma augšpusē, bet arī apakšā. Tad stieni var izmantot kā zviedru sienu, un jūs varat trenēt ķermeņa muskuļus, novietojot kājas zem ta.

 

Vislabāk ir iemācīties katru vingrinājumu, izmantojot rīkus, kas atvieglo vingrinājumu. Pievilkšanas stieni var izmantot arī ar garām gumijas lentēm un siksnām. Gumijas joslu var piestiprināt pie sviras, tāpēc, uzkāpjot uz tās, ir vieglāk sākt praktizēt pievilkšanās, jo lente palīdz labāk sevi nospiest. Ar gumijas lentu un siksnu palīdzību jūs varat labi izstiepties un atslābināt muskuļus pēc treniņa.

 

Vingrinājumu ieteikumi

 




 

Ja, lasot rakstu, jūms parādījās vēlme iegādāties tik nepieciešamu treniņu rīku, skatāties pievilkšanās stieņu sortimentu e-veikalā Budopunkt vai nāciet uz mūsu veikalu Laki 26, Tallinā.

 

Ja raksts Tev bija noderīgs, noklikšķiniet uz "Patīk" un, ja taviem draugiem varētu būt interese, noklikšķiniet uz "Kopīgot".

Jūsu atsauksmes mums ir ļoti svarīgas, jo tās parāda, ka augstas kvalitātes satura veidošana latviešu valodā ir tā vērts :)